12. heinäkuuta 2013

Rufus Barma & Dunya Mustasim

Tämänhetkiset cosplaysuunnitelmat:
Current cosplayplans: 





Hahmo, Character: Rufus Barma
Sarja, Series: Pandora Hearts

Vaihe, Point: Peruukki on ja puku tilattu, I got the wig and

the costume is coming. 


Hahmo, Character: Dunya Musta'shim/Mustasim
Sarja, Series: Magi: The Labyrinth of Magic
Vaihe, Point: Pukua ei myydä valmiina, joten se on tehtävä itse. 
Teen sen kaverini kanssa syksyllä, jos löydämme oikeat kankaat.
Peruukin löytää eBaysta kolmellakympillä ja myös kaulakorun sekä koristeen rinnuksessa.
Cosplaysuunnitelma: Night Whispers TEAM
There is no store which would sold this costume, so we have to do it byourselves. Me and my friend are going to make it at this autumn,
if we will get the right textiles. I found the wig at the eBay, I just have to style it

and I found the jewels from eBay as well.

Cosplayplan: Night Whispers TEAM



-----

Jos haluat löytää lisää cosplayjuttuja, mene WorldCosplay profiiliini
If you want to know more about my cosplays, go to the WorldCosplay





DEWA MATA NEEE~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Siihen vastataan pian!