17. heinäkuuta 2013

Dark grey eyes

Sain mun piilarit <3
Niiden piti olla ei-suurentavat, mutta kyllä nää suurentaa mun silmää :DD
Oh well, moe moe Ru-chan.
--
I got my eye contacts<3
They said, that these contacts doesn't make your eye look big, 
but I think they are wrong xD
OH well! <3
Moe moe Ru-chan

Kuvan (vas.) piilarillinen silmä.
Left side, with contact, right side, without a contact. 

Piilari lähempää
Closer

Ja molemmissa silmissä :3
And both of them :3


---

Joo, enään puku puuttuu :3
Sitten Ru-chan koossa kokonaan :)
Sen pitäisi saapua tällä tai ensviikolla, koska tilauspäivästä on kohta kulunu kolme viikkoo :I

Ilmoittelen sitten :3

Now, there is just one thing which is missing.
The suit.
I hope it will arrive soon, because it has been almost 3 weeks,
wen we ordered it.
Soo.....

I'll tell you then, when it comes! 





DEWA MATA NEEEEEEE!~~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Siihen vastataan pian!