5. tammikuuta 2014

Miten valitsen cossihahmoni?/How do I choose my cosplay characters?

Näin ensimmäiseksi voin sanoa,
crossaan enemmän kuin cossaan.
Cossilistalla naisia on kaksi tai kolme ja loput ovat miehiä :D

First, I crossplay more than cosplay. 
In my cosplaylist, there is 2 or 3 girls and the rest of them are boys :D

~~~ 

Suurin osa miescosseistani tulee Otome game:n pohjalta tehdyistä animeista,
kuten
Natsuki,
Ikki ja
Shuu.

I mostly cosplay mans from the Otome games like
Natsuki,
Ikki and

Shuu. 


~~~ 

Miten päädyin Natsukiin?
-Natsuki ei ole lempi hahmoni, mutta päädyin cossaamaan häntä sen takia,
että paras ystäväni halusi cossata Shou-chania :3
-Lempi hahmoni UtaPristä oikeastaan on Ittoki.
-Natsukin luonne kuitenkin kolahti täysin omaani, joten lopputulos oli hyvä ja onnistunut.

Miten päädtyin Ikkiin?
-ns. Playboy. Kyllä, mutta hyvin romanttinen sellainen.
-Olen toivoton romantikko, joten hahmon luonne ja romanttiset lauseet upposivat täysin.
-P.S. Saanpahan pervoilla, koska se kuuluu hahmoon :P

Miten päädyin Shuuhun?
-Diabolik Lovers on MindFuck -anime ja päädyin Shuuhun näin:

  • Vihaan Ayatoa. 
  • Olen liian pitkä Kanatoksi (wou ihme) ja liian hullu hahmo
  • Olen liian lyhyt Reijiksi
  • Raitoa olisin voinut cossata, mutta liian pervo luonne jo minun makuuni (ihme)
    ja
  •  Subarun (wroom wrooom olipa hieno vitsi) luonne ei uponnut.

How did I choose Natsuki?
-Natsuki is not my favorite character from UtaPri but because my best friend wanted to cosplay
Shou-chan, my character was clear then.
-My favorite character from UtaPri is actually Ittoki xD
-Natuki's personality was just like mine so the final result was good. 

How did I choose Ikki? 
-Playboy? Yes, but romantic 
-I'm a hopeless romantic so Ikki and his romantic way was just like salkflglökdasäödlfkf 
-P.S. At least I can be a pervert :PP jk

How did I choose Shuu? 
-Diabolik Lovers is a MindFuck -anime, but I chose Shuu from this way: 
  • I hate Ayato (that was simple) 
  • I'm too tall for Kanato (wou a miracle) and I hate his personality 
  • I'm too short for Reiji
  • I wouldn't have cosplay Raito, but he is way too pervert xDD
  • Subaru's (wroom wrooom ahhaaa i'm so funny) personality wasn't.... ugh no. 

---

Muut hahmot:
Other characters: 

Rufus Barma
-Minua pyydettiin hahmoksi. Oikeastaan, olisin kyllä itse päättänyt itselleni tämän hahmon,
koska ennakkosuosikki. Ja tottakai, Shou-chanini cossaa Sheryliä ihihihihhihi <3
-People wanted me to cosplay this character. I also could have pick this character for me
because his my favorite. And of course, my Shou-chan is cosplaying Sheryl ihihhihihi <3

Yukina Kou
-Oma suosikki hahmo Sekai Ichi Hatsukoista, joten.... miksipä ei?
Ja sain söötin Kisan :DD
-My own favorite character from Sekai Ichi Hatsukoi so.... why not?
And I got cute Kisa. 

Dunya Musta'sim
-Minua pyydettiin hahmoksi
-People wanted me to cosplay this character 

---

Plus:
Plus: 

Tykkään valita hahmot myös sen perusteella, että ne sopivat kasvonpiirteisiini.
Jos eivät, meikkaan itseni sopivaksi kyseiseen hahmoon.

Koska, mitä enemmän siltä hahmolta näyttää, sitä paremmin cosplay onnistuu.
VAIKKA se nyt on epätodennäköistä, että omaa naamaa pystyy muuttamaan erilaiseksi eikä se todellakaan ole pakko.
Se on vain oma pakkomielteeni xD
Miescossaajille se on ihan sama :prööt:


I like to choose my characters the way how they fit to my face xDD
If they not, I'll make a makeup so they will. 

If you look like your character your cosplay has been succeed. 
EVEN it's unrealistic that you can change your face to someones other and you don't even have to try. 
But I want to look my characters, even I can not change my face ^^ 



Öööööh olipas pitkä postaus ja nyt päätä särkee....
Urrrgh that was a long post and now I have a headache.... 


I don't own this gif
Dewa mata neee~~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Siihen vastataan pian!