28. tammikuuta 2014

Koeviikko ja tanssin huumaa/Exam week and the joy of dancing

Tervehdys pienen tauon jälkeen.
Kiirettä pitää ja wanhat on tulossa.
Cossijuttuja ei ole edes ehditty miettimään. Uuden videon kyllä tein viimeviikolla.
Kasvojen huolehtemisesta cosplaymeikkejä ennen ja niiden jälkeen.
Sama asia mitä olen kertonut joskus aikaisemmin täällä blogissa.

Heey, it has been for a while.
I'm quite busy with this exam week and I have a some kind of... prom next month, 

so I haven't even thought cosplaythingys for a while.
I made a new video thou. 
About how to take care of your face before and after cosplay makeups.
I wrote about the same thing .... last year but what ever :P 

----

Eipä minulla muuta kerrottavaa, jotan varmaan ensi kuussa jatkan pikkaisen pidemmillä
teksteillä, kunhan kiire laantuu!

I'll continue with longer posts at the next month when I got more time again!


Dewa mata nee~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Siihen vastataan pian!