9. elokuuta 2013

Mistä ja miten tilaan cosplaypukuni?/Where do I order my cosplaysuits and how?

Lisäsin kyselyn tuonne oikealla siitä,
mitä haluatte lukea minun blogistani enemmän.
Siellä on yksi henkilö vasta äänestänyt ja kiitos hänelle,
ja nyt asiaan.

Mistä tilaan cosplaypukuni ja miten?

I set an inquiry yesterday at the right about that, 
what do you want to read from my blog. 
One person has get an answer and thank you for that! 
And now...

Where do I order my cosplaysuits and how? 


Tilaan suurimman osan cosplaypuvuistani ja peruukeistani eBaysta
Mutta jos eBaysta ei löydy haluamaani pukua, kuten Barman kanssa kävi,
tilasin puvun FashionCos -nimiseltä sivustolta.
Näissä kahdessa sivustossa on kaksi pientä ongelmaan.
eBayssa jokaisella tuotteella on omat myyjänsä, itse en kiinnitä siihen hirveästi huomiota,
koska ei ole pitänyt. Mutta olen kuullut kavereiltani, kuinka peruukit ovat karistuneet ja puvut ovat olleet huonosti tehtyjä.
Kertaakaan en ole myyjiä katsonut, ja olen ihan tyytyväinen :D
Myyjän muita tuotteita voi katsoa lähetyspaikan vierestä, jos haluaa varmistaa puvun/peruukin/tuotteen laadun.

eBayssa on se hyvä puoli, että voit valita joku puvun jossa on toimituskulut tai sitten puvun,
jossa ei ole toimituskuluja.

64,89 €
61,65 €
Maksuton
(toimitus)





Copy from eBay.


FashionCos -sivustolla toimituskulut näkyvät vasta sitten, kun olet maksu vaiheessa.
Puvut on hienosti ja tarkasti tehty, eikä ainakaan siinä puolessa ole ongelmia.
Suurin ongelma on vain toimituskulujen kanssa, joten kannattaa olla tarkkana mistä tilaa ja mitä tilaa.


Yksi suurimmista vaihtoehdoista mitä joskus teen,
on se, että isken vain cossattavan hahmoni nimen googlen hakukenttään.
Esim: Natsuki Shinomiya cosplay suit.

Jos löydän hyvännäköisen puvun, tarkistan että maksutapa on helppo ja turvallinen (paypal)
ettei pankkitiedot mene vääriin käsiin.

---

I mostly order my wigs and cosplaysuits from eBay.
If I don't find the suit which I want I'll go to the FashionCos.
Every page has problems....

In eBay, there is a seller for each items.
If you want that your suit is perfect, you should watch sellers feedback first when you order suit.
I haven't never watch it, because I have been happy with the suits and wigs already,
but it's good to see what kind of feedback has the seller got.

Also, you can choice do you want a suit with shipping or without it.
(Look the copy's from up)



At the FashionCos shipping comes out when you are already buying that suit.
It kind of sucks because you don't know how big the total is. 



Suits are still beautiful and they have made carefully. 
But be careful what do you order and where. 


If I want to find some character's suit, I go to the google and put the character's name in there and google. 
Example: Natsuki Shinomiya Cosplay suit. 

And If I find a suit which is made carefully and I like it, I check the pay-off ways. They have to be safety, so bank accounts don't go to the wrong hands (Paypal). 

---

Toivottavasti tästä postauksesta oli apua.
I hope this post helped you! 

DEWA MATA NEEEEE~~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Siihen vastataan pian!