22. kesäkuuta 2013

Best shots!

Jos haluat katsoa kaikki kuvat, mene TÄNNE
If you want to see all pictures, go HERE

Minun Heroinini on onnistunut hyvin kuvissa, mutta omasta "onnistumisestani" en pidä laisinkaan.
Kuvaaja oli aivan mahtava, mutta kuvattavuus minun osaltani kauhea. 


My Heroine did great job but I failed. Photographer was good I wasn't.
I don't look nice.... 




Titanic


Paras ikinä :D
My own favorite and Heroine hates this :DD




Söpö :3
Shy and cute


Noniin neitoseni, meillä jäi juttu kesken~
Well, milady.... We were doing something~



Onko korttini oikea vaihtoehto?
Is it Spade, or someone else?


Puskajussit XD
Sitting in the grass!~




© 2013 Tytti Levanen



2 kommenttia:

  1. Tosi hyvinhän noi on onnistunut. ^^ Mahtava toi vika kuva. :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no muissa mulla on kaksari ^^' Doki doki mun leuka :DD
      JOO! Toi vika on mun suosikki, miksköhän xDDD

      Poista

Kiitos kommentistasi! Siihen vastataan pian!